Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
28
28
h-index
3
3
i10-indeks
1
1
0
22
11
2020
2021
2022
2023
2024
1
1
2
21
3
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Følg
Roee Peretz
Technion
Verificeret mail på campus.technion.ac.il
education
STEM
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
STEM graduate students’ systems thinking, modeling and scientific understanding—the case of food production
E Akiri, M Tal, R Peretz, D Dori, YJ Dori
Applied Sciences 10 (21), 7417
, 2020
15
2020
Fostering engineering and science students’ and teachers’ systems thinking and conceptual modeling skills
R Peretz, M Tal, E Akiri, D Dori, YJ Dori
Instructional Science 51 (3), 509-543
, 2023
6
2023
Investigating chemistry teachers’ assessment knowledge via a rubric for self-developed tasks in a food and sustainability context
R Peretz, D Dori, YJ Dori
Education Sciences 13 (3), 308
, 2023
4
2023
Developing and Assessing Pre-and In-service Science and Engineering Teachers' Systems Thinking and Modeling Skills through an Asynchronous Online Course
R Peretz, D Dori, YJ Dori
Frontiers in Education 8 (1154893), 1-22
, 2023
2
2023
Digital learning and teaching in chemistry—What we know and what we wish to investigate further
YJ Dori, R Peretz, C Ngai, G Szteinberg
1
2023
Assessing Engineering Students’ Systems Thinking and Modeling Based on Their Online Learning
R Peretz, N Levi-Soskin, D Dori, YJ Dori
IEEE Transactions on Education
, 2024
2024
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–6
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp