Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
19
19
h-index
1
1
i10-indeks
1
1
0
8
4
2020
2021
2022
2023
2024
3
4
2
8
2
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
Klinton Bicknell
Head of AI at Duolingo
Verificeret mail på duolingo.com
Følg
Nicole Mirea
PhD Candidate,
Northwestern University
Verificeret mail på u.northwestern.edu -
Startside
linguistics
phonology
memory
learning
language acquisition
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Using LSTMs to assess the obligatoriness of phonological distinctive features for phonotactic learning
N Mirea, K Bicknell
Proceedings of the 57th annual meeting of the association for computational …
, 2019
19
2019
Role of Prior Knowledge in Adult Learning of Second-Order Phonotactic Generalizations for Speech Production
NI Mirea
NORTHWESTERN UNIVERSITY
, 2022
2022
Discovery and Fluency Effects in Adaptive Perceptual Learning
N Mirea
Charlie Hall, Faculty Mentor: Elizabeth Bjork, Ph. D. Functional …
, 2014
2014
Erratum for “Using LSTMs to Assess the Obligatoriness of Phonological Distinctive Features for Phonotactic Learning”
N Mirea, K Bicknell
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–4
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp