Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
56
30
h-index
2
1
i10-indeks
1
1
0
14
7
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
4
2
4
14
4
7
5
8
4
2
Medforfattere
Sandra Schamroth Abrams
University of South Africa
Verificeret mail på sandrasabrams.com
Hannah R. Gerber
Professor of Literacy, Sam Houston State University
Verificeret mail på shsu.edu
Følg
Erica H. Lucci
Andre navne
Erica Holan
Rutgers University
Verificeret mail på rutgers.edu -
Startside
games
video games
gamification
pedagogy
multimedia
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Using online tools for communication and collaboration: Understanding educators' experiences in an online course
EC Boling, E Holan, B Horbatt, M Hough, J Jean-Louis, C Khurana, ...
The Internet and Higher Education 23, 48-55
, 2014
48
2014
Layered perspectives of adolescent literacies
EH Lucci, SS Abrams, HR Gerber
The ALAN Review 43 (2), 70-76
, 2016
7
2016
Scaffolding fun: Teaching game design in a 21st century classroom
E Holan Lucci
Rutgers University-School of Graduate Studies
, 2018
1
2018
Leveling Up Your LMS-Based Course Through Gamification!
EH Lucci
2019
ALAN v43n2-Layered Perspectives of Adolescent Literacies
EH Lucci, SS Abrams, HR Gerber
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp