Få min egen profil
Citeret af
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Henvisninger | 5307 | 2034 |
h-index | 26 | 23 |
i10-indeks | 30 | 27 |
Offentlig adgang
Se alle2 artikler
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenVerificeret mail på fm.ru.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyVerificeret mail på tue.nl
- Robert A.W. KokAssociate professor of Innovation, Institute for Management Research, Radboud UniversityVerificeret mail på fm.ru.nl
- Patrick A.M. VermeulenRadboud University Nijmegen, Institute for Management ResearchVerificeret mail på fm.ru.nl
- Oliver KollUniversity of InnsbruckVerificeret mail på uibk.ac.at
- JOS BENDERSNorwegian University of Science and Technology (NTNU) & KU Leuven (CESO)Verificeret mail på ntnu.no
- Stefan HeusinkveldAssociate Professor Radboud University NijmegenVerificeret mail på ru.nl
- Jurriaan J. NijholtRotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerificeret mail på rsm.nl
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityVerificeret mail på northwestern.edu
Følg
Bas Hillebrand
professor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business Universiteit
Verificeret mail på fm.ru.nl