Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
214
75
h-index
4
4
i10-indeks
4
3
0
30
15
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
7
10
9
6
30
27
20
23
20
11
15
13
14
2
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
Brendan Tangney
Trinity College Dublin, The University of Dublin
Verificeret mail på tcd.ie
Følg
John Lawlor
Research Associate, Bridge21, Trinity College Dublin
Verificeret mail på bridge21.ie
Teamwork
Technology and Learning
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Pedagogy and processes for a computer programming outreach workshop—The bridge to college model
B Tangney, E Oldham, C Conneely, S Barrett, J Lawlor
IEEE Transactions on Education 53 (1), 53-60
, 2009
72
2009
Bridge21–exploring the potential to foster intrinsic student motivation through a team-based, technology-mediated learning model
J Lawlor, K Marshall, B Tangney
Technology, Pedagogy and Education 25 (2), 187-206
, 2016
63
2016
Technology, teamwork and 21st century skills in the Irish classroom
C Conneely, J Lawlor, B Tangney
Shaping our future: How the lessons of the past can shape educational …
, 2013
40
2013
Towards a pragmatic model for group-based, technology-mediated, project-oriented learning–an overview of the B2C model
J Lawlor, C Conneely, B Tangney
International Conference on Technology Enhanced Learning, 602-609
, 2010
39
2010
University of Dublin, Trinity College, Ireland A critique of the field of technology enhanced learning (TEL), which carries some weight, is that most innovations to date are at …
C Conneely, J Lawlor, B Tangney
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp