Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
202
196
h-index
4
4
i10-indeks
4
4
0
70
35
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
4
5
14
32
59
68
18
Følg
Yeonka (Sophia) Kim
University of Wisconsin-La Crosse
Verificeret mail på uwlax.edu
work-family interface
gender
diversity
emotions
identity
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
On melting pots and salad bowls: A meta-analysis of the effects of identity-blind and identity-conscious diversity ideologies.
LM Leslie, JE Bono, YS Kim, GR Beaver
Journal of Applied Psychology 105 (5), 453
, 2020
127
2020
Identity affirmation as threat? Time-bending sensemaking and the career and family identity patterns of early achievers
PC Dahm, Y Kim, TM Glomb, SH Harrison
Academy of Management Journal 62 (4), 1194-1225
, 2019
42
2019
Gender and the work–family domain: A social role-based perspective
L Leslie, CF Manchester, Y Kim
16
2015
Leaning in and out: Work–life tradeoffs, self-conscious emotions, and life role satisfaction
PC Dahm, Y Kim, TM Glomb
The journal of psychology 153 (5), 478-506
, 2019
15
2019
On melting pots and salad bowls: tradeoffs in the consequences of different diversity ideologies
LM Leslie, JE Bono, Y Kim, G Beaver
Academy of Management Proceedings 2016 (1), 11286
, 2016
2
2016
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp