Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
521
177
h-index
4
3
i10-indeks
4
1
0
70
35
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
1
3
1
5
2
2
2
2
32
1
9
1
5
2
1
5
10
31
55
66
49
47
42
30
31
32
32
10
Følg
Stephen Balfour
Director and Senior Academic Professional
Verificeret mail på uga.edu -
Startside
Pedagogy of Online Learning
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Assessing Writing in MOOCs: Automated Essay Scoring and Calibrated Peer Review™.
SP Balfour
Research & Practice in Assessment 8, 40-48
, 2013
415
2013
TOTimals: A controlled experimental method for studying tip-of-the-tongue states
SM Smith, JM Brown, SP Balfour
Bulletin of the Psychonomic Society 29 (5), 445-447
, 1991
68
1991
Effects of practice on tip-of-the-tongue states
SM Smith, SP Balfour, JM Brown
Memory 2 (1), 31-49
, 1994
22
1994
Language and the boundaries of research: Media monitoring technologies in international media research
R Kluver, HA Campbell, S Balfour
Journal of Broadcasting & Electronic Media 57 (1), 4-19
, 2013
10
2013
Do meaning-related blockers induce tip-of-the-tongue states?
SP Balfour
Texas A&M University
, 1992
3
1992
Teaching writing and assessment skills: The intrinsic and conditional pedagogy of Calibrated Peer Review™
SP Balfour
Improving writing and thinking through assessment, 211-223
, 2011
2
2011
Tests of the reliability and additivity of context cuing effects in recall
SP Balfour
Texas A&M University
, 1998
1
1998
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–7
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp