Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
23
23
h-index
2
2
i10-indeks
1
1
0
10
5
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
5
10
5
2
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
Marcelo Worsley
Associate Professor, Northwestern University
Verificeret mail på northwestern.edu
Følg
Khalil Anderson
Northwestern University
Verificeret mail på u.northwestern.edu -
Startside
Artificial Intelligence
Machine Learning
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Designing analytics for collaboration literacy and student empowerment.
M Worsley, K Anderson, N Melo, JY Jang
Journal of Learning Analytics 8 (1), 30-48
, 2021
18
2021
Chemistry pods: A mutlimodal real time and retrospective tool for the classroom
KJ Anderson, T Dubiel, K Tanaka, M Worsley, C Poultney, S Brenneman
2019 International Conference on Multimodal Interaction, 506-507
, 2019
4
2019
Validation of a crv model using tvws measurements
K Anderson, L Lusk, M Hands, G Vanhoy
Proceedings of WInnComm 2017
, 2017
1
2017
Real-time Feedback for Developing Conversation Literacy
K Anderson
Proceedings of the 2022 International Conference on Multimodal Interaction …
, 2022
2022
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–4
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp