Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
73
73
h-index
2
2
i10-indeks
2
2
0
24
12
2019
2020
2021
2022
2023
2024
5
9
16
17
24
2
Følg
Yong Li Dich
Undergraduate Student,
Harvard University
Verificeret mail på college.harvard.edu
computer science
education
collaborative learning
design
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Unpacking the relationship between existing and new measures of physiological synchrony and collaborative learning: a mixed methods study
B Schneider, Y Dich, I Radu
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 1-25
, 2020
40
2020
Using physiological synchrony as an indicator of collaboration quality, task performance and learning
Y Dich, J Reilly, B Schneider
International Conference on Artificial Intelligence in Education, 98-110
, 2018
32
2018
Augmenting Qualitative Analyses of Collaborative Learning Groups Through Multi-Modal Sensing
B Xie, JM Reilly, YL Dich, B Schneider
International Society of the Learning Sciences, Inc.[ISLS].
, 2018
1
2018
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–3
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp