Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
112
85
h-index
2
2
i10-indeks
2
2
0
20
10
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
5
5
6
10
13
14
19
18
20
1
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
Helena Skyt Nielsen
Professor of Economics, Aarhus University
Verificeret mail på econ.au.dk
Marianne Simonsen
Professor i Økonomi, Aarhus Universitet
Verificeret mail på econ.au.dk
Følg
Morten Visby Krægpøth
PhD student, Department of Economics and Business
Aarhus University
Verificeret mail på econ.au.dk
Economics of Education
Labor Economics
Programme Evaluation
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Disruptive school peers and student outcomes
JHG Kristoffersen, MV Krægpøth, HS Nielsen, M Simonsen
Economics of Education Review 45, 1-13
, 2015
98
2015
The impact of standardized test feedback in math: Exploiting a natural experiment in 3rd grade
L Beuchert, TLM Eriksen, MV Krægpøth
Economics of Education Review 77, 102017
, 2020
14
2020
Empirical Studies in Economics of Education
M Krægpøth
Institut for Økonomi, Aarhus Universitet
, 2016
2016
THE IMPACT OF TEST FEEDBACK IN EARLY SCHOOLING
L Beuchert, TLM Eriksen, U Hvidman, MV Krægpøth
Estimating the Effect of Special School Enrolment
M Krægpøth, HS Nielsen, M Simonsen
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp