Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
169
112
h-index
4
3
i10-indeks
3
3
0
26
13
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
1
6
5
16
10
16
23
25
19
17
24
4
Følg
Tom Barrett
Dialogic Learning
Verificeret mail på dialogiclearning.com -
Startside
Design Thinking
Learning
Creativity
Feedback
Innovation
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Problem finding through design thinking in education
G Melles, N Anderson, T Barrett, S Thompson-Whiteside
Inquiry-based learning for multidisciplinary programs: A conceptual and …
, 2015
85
2015
Inquiry-based learning for multidisciplinary programs: A conceptual and practical resource for educators
P Blessinger, JM Carfora
Emerald Group Publishing
, 2015
44
2015
Tweeting for Teachers: How Can Social Media Support Teacher Professional Development?
J McCulloch, E McIntosh, T Barrett
Pearson Centre for Policy and Learning
, 2011
35
2011
Tweeting for teachers
J McCulloch, E McIntosh, T Barrett
United Kingdom: Pearson Centre for Policy and Learning
, 2011
5
2011
Inquiry-Based Learning for Multidisciplinary Programs: A Conceptual and Practical Resource for Educators
AS Andersen, N Anderson, T Barrett, M Bata, P Blessinger, B Boesch, ...
2015
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp