Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
1
1
h-index
1
1
i10-indeks
0
0
Medforfattere
Masakazu Hirokawa
University of Tsukuba
Verificeret mail på ai.iit.tsukuba.ac.jp
Kenji Suzuki
University of Tsukuba
Verificeret mail på ieee.org
SunKyoung Kim
University of Tsukuba
Verificeret mail på slis.tsukuba.ac.jp
Følg
Shota Sawada
University of Tsukuba
Verificeret mail på ai.iit.tsukuba.ac.jp -
Startside
human informatics
learning analytics
active learning
XR (extended reality)
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Effect of Using Embodied Avatars on Turn-taking during Conversational Activities in a Social VR Space
S Sawada, S Kim, M Hirokawa, K Suzuki
2021 IEEE International Conference on Engineering, Technology & Education …
, 2021
1
2021
MirrorCampus: A Synchronous Hybrid Learning Environment That Supports Spatial Localization of Learners for Facilitating Discussion-Oriented Behaviors
S Sawada, SK Kim, M Hirokawa, K Suzuki
Multimodal Technologies and Interaction 8 (4), 31
, 2024
2024
Analysis of Behavioral Patterns for Social Virtual Reality Based Active Learning
S Sawada, M Hirokawa, K Suzuki
2020 IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for …
, 2020
2020
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–3
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp