Få min egen profil
Citeret af
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Henvisninger | 349 | 314 |
h-index | 8 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Offentlig adgang
Se alle9 artikler
1 artikel
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
- Narine YegoryanPostdoc at Institute of Marketing, Humboldt University BerlinVerificeret mail på hu-berlin.de
- Sebastian GabelRotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerificeret mail på rsm.nl
- Friederike PaetzVerificeret mail på tu-clausthal.de
- Lucas StichJulius-Maximilians-Universität WürzburgVerificeret mail på uni-wuerzburg.de
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichVerificeret mail på lmu.de
- Ossama ElshiewyGfK (Nuremberg, Germany)Verificeret mail på gwdg.de
- Yasemin BoztugGeorg-August-Universität GöttingenVerificeret mail på wiwi.uni-goettingen.de
- Thomas KneibChair of Statistics, Georg-August-University GöttingenVerificeret mail på uni-goettingen.de
Følg
Daniel Guhl
Assistant Professor of Consumer Behavior, Humboldt University Berlin
Verificeret mail på hu-berlin.de - Startside