Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
64
64
h-index
2
2
i10-indeks
2
2
0
36
18
2022
2023
2024
19
36
7
Medforfattere
Michelle M. Falter
Associate Professor & Director of Teacher Education, St. Norbert College
Verificeret mail på snc.edu
Gordon Maples
University of North Carolina - Chapel Hill
Verificeret mail på ncsu.edu
Joy Gaston Gayles
Professor, North Carolina State University
Verificeret mail på ncsu.edu
Terrence S. McTier Jr.
Følg
Chelsea Smith
Andre navne
Chelsea Tashea Smith, Chelsea T Smith, CT Smith
Clinical Assistant Professor of Higher Education,
William & Mary
Verificeret mail på wm.edu
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Making room for Zoom in focus group methods: opportunities and challenges for novice researchers (during and beyond COVID-19)
M Falter, AA Arenas, GW Maples, CT Smith, LJ Lamb, MG Anderson, ...
Forum Qualitative Sozialforschung/Forum: Qualitative Social Research 23 (1)
, 2022
54
2022
Full-time students with part-time benefits: How being denied on-campus housing affects college students with criminal records
TS McTier Jr, CT Smith, G Smith, A Hodges, S Bah
Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice 24 (4 …
, 2023
10
2023
Retaining Each Other: The Power of Community for African American Women Undergraduates in STEM
JG Gayles, C Smith
Black Women Navigating the Doctoral Journey, 20-36
, 2023
2023
Retaining Each Other
JG Gayles, C Smith
Black Women Navigating the Doctoral Journey: Student Peer Support …
, 2023
2023
Refuge from the Storm: A Case Study of Black Womens’ Experiences in Stem Peer and Research Co-Curricular Programs at a PWI in the Southeast
CT Smith
North Carolina State University
, 2023
2023
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp