Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
910
893
h-index
4
4
i10-indeks
3
3
0
260
130
65
195
2020
2021
2022
2023
2024
86
203
246
247
111
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
2 artikler
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
Daniel McFarland
Professor of Education, Stanford University
Verificeret mail på stanford.edu
Bas Hofstra
Assistant Professor, Radboud University
Verificeret mail på ru.nl
Bryan He
Stanford University
Verificeret mail på stanford.edu
Dan Jurafsky
Professor of Linguistics and Computer Science, Stanford University
Verificeret mail på stanford.edu
Vivek Kulkarni
Grammarly; Twitter, Past: Stanford, Postdoctoral Scholar at Department of Computer Science
Verificeret mail på cs.stonybrook.edu
Raphael H. Heiberger
Professor, University of Stuttgart
Verificeret mail på sowi.uni-stuttgart.de
Følg
Sebastian Munoz-Najar Galvez
Assistant Professor,
Harvard University
Verificeret mail på gse.harvard.edu
Computational Social Science
Network Analysis
Text Analysis
Higher Education
Sociology of Science
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Diversity Breeds Innovation With Discounted Impact and Recognition
B Hofstra, S Munoz-Najar Galvez, B He, VV Kulkarni, DA McFarland
arXiv
, 2019
809
*
2019
Paradigm wars revisited: A cartography of graduate research in the field of education (1980–2010)
S Munoz-Najar Galvez, R Heiberger, D McFarland
American Educational Research Journal 57 (2), 612-652
, 2020
64
2020
Facets of specialization and its relation to career success: An analysis of US Sociology, 1980 to 2015
RH Heiberger, S Munoz-Najar Galvez, DA McFarland
American Sociological Review 86 (6), 1164-1192
, 2021
31
2021
Text mining and topic modeling
RH Heiberger, SMN Galvez
Handbook of Computational Social Science, Volume 2, 352-365
, 2021
6
2021
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–4
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp