Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
145
145
h-index
2
2
i10-indeks
2
2
0
48
24
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
16
24
41
48
13
Medforfattere
Professor Shah J Miah
Professor of Business Analytics, Newcastle Business School
Verificeret mail på newcastle.edu.au
Følg
Harpreet Singh
Victoria University
, Footscray Park Campus
Verificeret mail på live.vu.edu.au -
Startside
Smart Education
Learning Management System
Big Data Analytics
Design Science Research
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Smart education literature: A theoretical analysis
H Singh, SJ Miah
Education and Information Technologies 25 (4), 3299-3328
, 2020
118
2020
Design of a mobile-based learning management system for incorporating employment demands: Case context of an Australian University
H Singh, SJ Miah
Education and Information Technologies 24 (2), 995-1014
, 2019
27
2019
An Innovative Learning Management Approach for improving learning practices in Australian University Context
H Singh
Victoria University
, 2021
2021
A Cloud-Based Collective Platform: Combined Requirement Perspectives of Learners, Educators, and Employers
H Singh, SJ Miah
2017 4th Asia-Pacific World Congress on Computer Science and Engineering …
, 2017
2017
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–4
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp