Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
238
126
h-index
6
4
i10-indeks
4
3
0
34
17
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
6
2
9
6
3
2
8
6
14
16
19
18
21
21
26
34
20
4
Følg
Inge van Seggelen - Damen
Open University of the Netherlands
Verificeret mail på ou.nl
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Self-reflection as a mediator between self-efficacy and well-being
ICM van Seggelen-Damen, K Dam
Journal of Managerial Psychology 31 (1)
, 2016
94
2016
Toward Science-Based Design in Organization Development Codifying the Process
AGL Romme, ICM Damen
The Journal of Applied Behavioral Science 43 (1), 108-121
, 2007
66
2007
Reflective Personality: Identifying Cognitive Style and Cognitive Complexity
ICM van Seggelen-Damen
Current Psychology 32 (1), 82-99
, 2013
46
2013
Reflective questioning in management education: lessons from supervising thesis projects
ICM Seggelen-Damen, AGL Romme
SAGE Open 4 (2), 1
, 2014
17
2014
Taking Nothing for Granted in Management Education: A Systemic Perspective on the Role of Reflective Questioning
AGL Romme, ICM van Seggelen-Damen
Organization Management Journal 12 (2), 76-86
, 2015
8
2015
Making pictures in front of a mirror: a cognitive perspective on reflection in learning
ICM Damen
Tilburg University Press
, 2007
7
2007
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–6
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp