Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
111
43
h-index
1
1
i10-indeks
1
1
0
14
7
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
6
11
13
13
11
14
10
10
6
7
8
2
Medforfattere
Kate Davis
Principal Lead, Digital Pedagogy and Curriculum, University of Southern Queensland
Verificeret mail på usq.edu.au
Følg
Sharon Bunce
Australian Catholic University
Verificeret mail på acu.edu.au
Scholarly Publishing
Open Access
Research Data Management
Impact and Engagement
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Exploring information experience using social media during the 2011 Queensland Floods: a pilot study
S Bunce, H Partridge, K Davis
The Australian Library Journal 61 (1), 34-45
, 2012
111
2012
Researchers, Librarians and UQ eSpace
MA Marrington, S Bunce
The University of Queensland
, 2015
2015
UQ Library Guides. Open Access. Introduction.
L Kruesi, S Bunce
University of Queensland Library UQ Library
, 2014
2014
UQ Library Guides: Open Access: Get started
S Bunce
2013
Exploring information experience using social media during the 2011 Queensland
S BUNCE, H PARTRIDGE, K DAVIS
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp