Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
27
26
h-index
2
2
i10-indeks
1
1
0
16
8
2022
2023
2024
7
16
3
Medforfattere
Colin Cramer
Universität Tübingen
Verificeret mail på uni-tuebingen.de
Martin Hautzinger
Professor Klinische Psychologie Universität Tübingen
Verificeret mail på uni-tuebingen.de
Jana Groß Ophoff
Prof., University College of Teacher Education Vorarlberg, Austria
Verificeret mail på grossophoff.de
Følg
Philipp Beuchel
University of Tübingen
Verificeret mail på uni-tuebingen.de
Education
Mindfulness
Teacher training
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Promoting occupational health and teaching quality: The impact of a mindfulness intervention in teacher training
P Beuchel, JG Ophoff, C Cramer, M Hautzinger
Teaching and Teacher Education 114, 103703
, 2022
20
2022
Beanspruchung und Achtsamkeit im Referendariat: theoretische Einbettung des Konzepts Achtsamkeit in den Diskurs zur Beanspruchung in der Lehrerbildung
P Beuchel, C Cramer
Pädagogische Rundschau 75 (4), 425-436
, 2021
5
2021
Heart rate variability and perceived stress in teacher training: facing the reality shock with mindfulness?
P Beuchel, C Cramer
Global Advances in Integrative Medicine and Health 12, 27536130231176538
, 2023
1
2023
Achtsamkeitstraining im Referendariat
P Beuchel
Bildung und Achtsamkeit: Theorie und Praxis des Kontemplativen im …
, 2022
1
2022
Achtsamkeit im Referendariat: theoretische Einbettung und empirische Untersuchung von Achtsamkeit in der Lehrpersonenbildung
P Beuchel
Tübingen
, 2022
2022
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp