Få min egen profil
Citeret af
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Henvisninger | 612 | 288 |
h-index | 9 | 8 |
i10-indeks | 8 | 6 |
Offentlig adgang
Se alle1 artikel
1 artikel
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
- Jan H. SchumannUniversität PassauVerificeret mail på uni-passau.de
- Florian v. WangenheimProfessor of Technology Marketing, D-MTEC, ETH ZürichVerificeret mail på ethz.ch
- Zhilin Yang (楊志林)Professor of Marketing, City University of Hong KongVerificeret mail på cityu.edu.hk
- Fernando R. JiménezAssociate Professor of Marketing, The University of Texas at El PasoVerificeret mail på utep.edu
- Vera BlazevicAssociate Professor of Marketing, Radboud UniversityVerificeret mail på fm.ru.nl
- Randall ShannonCollege of Management, Mahidol UniversityVerificeret mail på mahidol.ac.th
- Marion BüttgenUniversity of Hohenheim, GermanyVerificeret mail på uni-hohenheim.de
- Stephan Zielke, Professor, Dr. rer. pol.Walbusch Chair of Multi-Channel-Management, University of Wuppertal, GermanyVerificeret mail på wiwi.uni-wuppertal.de
- Szymon WójcikUniwersytet ŁódzkiVerificeret mail på uni.lodz.pl
- Paweł BaranowskiUniversity of LodzVerificeret mail på eksoc.uni.lodz.pl