Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
60
53
h-index
2
2
i10-indeks
1
1
0
14
7
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
5
5
10
11
10
13
4
Medforfattere
Pelin Demirel
Senior Lecturer (Associate Professor), Imperial College London
Verificeret mail på imperial.ac.uk
Thomas Wainwright
Professor, School of Business and Management, Royal Holloway, University of London.
Verificeret mail på rhul.ac.uk
Følg
Rashid Al-Mataani, PhD
University of Technology and Applied Sciences
Verificeret mail på cas.edu.om
Entrepreneurship
Informal entrepreneurship
Entrepreneurial learning
Institutional theory
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Hidden entrepreneurs: Informal practices within the formal economy
R Al‐Mataani, T Wainwright, P Demirel
European Management Review 14 (4), 361-376
, 2017
52
2017
Examining the entrepreneurial context of Oman: multi-layered perspective using the institutional lens
R Al-Mataani
University of Southampton
, 2017
8
2017
“Hidden Entrepreneurship”: Destructive Practices within the Formal Economy?
R Al-Mataani, T Wainwright, P Demirel
Academy of Management Proceedings 2016 (1), 10554
, 2016
2016
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–3
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp