Dorte Ågård
Dorte Ågård
Verified email at learning.aau.dk
Title
Cited by
Cited by
Year
Motiverende relationer: Lærer-elev-relationer i gymnasieundervisning
D Ågård
Systime Academic, 2014
72014
Overgangsproblemer som udfordringer i uddannelsessystemet
H Mathiasen, BD Søndergaard, CK de Wit, C Blach, D Ågård, ...
Århus: IMV, 2009
72009
Motiverende relationer
D Ågård
Lærer-elev-relationers betydning for elevers motivation, 2014
62014
Klasseledelse i ungdomsuddannelserne
D Ågård
Frydenlund Academic, 2016
52016
Motiverende relationer-lærer-elev-relationens betydning for gymnasieelevers motivation
D Ågård
Ph. d. forsvar, 2014
32014
Relationskapacitet som forudsætning for Capacity Building
SG Davy, D Ågård
Samskabelse Og Capacity Building I Den Offentlige Sektor, 125-147, 2017
22017
Motivation-læreransvar eller elevansvar?
D Ågård
Paideia: Tidsskrift for Professionel Pædagogisk Praksis 11, 37-48, 2016
12016
Drop ansvar for egen læring
D Ågård
Weekendavisen, 2011
12011
Destruktiv digitalisering
D Ågård
Weekendavisen, 32-32, 2018
2018
Professionelle læringsfællesskaber
D Ågård
2018
Klasseledelse og faglige overgange
AV Louw, D Ågård, HK Krogstrup
Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, 2018
2018
Skolebaseret Udviklingsprojekt i Naturfagene (SUN): Afsluttende rapport for et fireårigt forløb 2014-2018
D Ågård, J Sølberg, K Nielsen, LB Krogh, N Waadegaard, S Hoffmann
2018
Skolebaseret Udviklingsprojekt i Naturfagene (SUN)
D Ågård, J Sølberg, K Nielsen, LB Krogh, N Waaddegaard, S Hoffmann
2017
MOTIVATIONS BOOSTERE
AD Ågård, SØ Olsen, MR Olsen
Erhvervsakademi Aarhus, forsknings-og innovationsafdelingen., 2017
2017
Relational capacity and trust–preconditions for school development
D Ågård, SG Davy
Journal of Educational Administration, 2017
2017
Klasseledelse som motivationsfaktor på videregående uddannelser?
D Ågård, SØ Olsen, MR Olsen
Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, 2017
2017
Hvordan udvikler skoleledelsen elevmotivation og relationskompetence hos lærerne
D Ågård
Skolen I Morgen, 2015
2015
Hvad gør en skoleledelse for at udvikle elevers motivation og læreres relationskompetence?
D Ågård
Skolen I Morgen-Tidsskrift for Skoleledere, 2015
2015
Klasseledelse på nye betingelser: hvorfor og hvordan?
D Ågård
Hf & Vuc-Målgrupper, Pædagogik Og Udvikling, 45-60, 2014
2014
Motiverende relationer: lærer-elev-relationens betydning for gymnasieelevers motivation: Ph. d.-afhandling
D Ågård
Aarhus Universitet, Institut for Uddannelse og Pædagogik, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20