Follow
Dorte Ågård
Dorte Ågård
Verified email at learning.aau.dk
Title
Cited by
Cited by
Year
Motiverende relationer-lærer-elev-relationens betydning for gymnasieelevers motivation
D Ågård
132014
Overgangsproblemer som udfordringer i uddannelsessystemet
H Mathiasen, BD Søndergaard, D Ågård
Århus: IMV, 2009
112009
Motiverende relationer
D Ågård
Lærer-elev-relationers betydning for elevers motivation, 2014
82014
Klasseledelse i ungdomsuddannelserne
D Ågård
Frydenlund Academic, 2016
72016
Motiverende relationer: Lærer-elev-relationer i gymnasieundervisning
D Ågård
Systime Academic, 2014
72014
Relationskapacitet som forudsætning for capacity building
SG Davy, D Ågård
Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor, 125-147, 2017
62017
Pædagogisk ledelse i teori og praksis: Inspiration til ledere i ungdomsuddannelserne
D Ågård, S Keller
Dafolo Forlag A/S, 2019
32019
Motivation–læreransvar eller elevansvar?
D Ågård
Paideia, 37-48, 2016
22016
Drop ansvar for egen læring
D Ågård
Weekendavisen, 12, 2011
22011
Autoritet gennem myndighed
D Ågård
Læreren som autoritet: Faglighed, tillid og myndighed, 97-140, 2020
12020
Klasseledelse og faglige overgange
AV Louw, D Ågård, HK Krogstrup
Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, 2018
12018
8 Motivationsboostere: Inspiration til at arbejde med studerendes motivation
D Ågård, SØ Olsen, MR Olsen
12017
Vi må fastholde skolelærerens autoritet
PF Laursen, P Brodersen, CF Nielsen, D Ågård
Politiken, kroniken, 5-5, 2020
2020
Vi må fastholde lærerautoriteten
P Brodersen, PF Laursen, CF Nielsen, D Ågård
Politiken, 2020
2020
Forskere: Hvordan kan læreren åbne for elevernes selvstændige udfoldelse uden at miste grebet om undervisningen?
D Ågård, P Brodersen, PF Laursen, CF Nielsen
Politiken, 2020
2020
Hvad kan lærere gøre for psykisk sårbare elever?
D Ågård, L Fransgaard
Gymnasieskolen 2020 (05), 2020
2020
Læreren som autoritet: faglighed, tillid og myndighed
PF Laursen, P Brodersen, CF Nielsen, D Ågård
Hans Reitzels Forlag, 2020
2020
Destruktiv digitalisering
D Ågård
Weekendavisen, 32-32, 2018
2018
Computere i klassen kræver skarp styring, Systimes 2018
D Ågård
2018
Professionelle læringsfællesskaber
D Ågård
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20