Inclusion: Dimensions of inclusion in education A Qvortrup, L Qvortrup International journal of inclusive education 22 (7), 803-817, 2018 | 369 | 2018 |
Portfolio assessment: production and reduction of complexity A Qvortrup, TB Keiding Assessment & Evaluation in Higher Education 40 (3), 407-419, 2015 | 49 | 2015 |
On the definition of learning A Qvortrup, M Wiberg, G Christensen, M Hansbøl University Press of Southern Denmark, 2016 | 44 | 2016 |
Læringsteori og didaktik A Qvortrup, M Wiberg Hans Reitzels Forlag, 2013 | 43 | 2013 |
Almendidaktik og fagdidaktik E Krogh, TS Christensen, A Qvortrup Frydenlund Academic, 2016 | 39 | 2016 |
Didaktik and curriculum in ongoing dialogue E Krogh, A Qvortrup, ST Graf Taylor & Francis, 2021 | 32 | 2021 |
Systemteori og didaktik TB Keiding, A Qvortrup Hans Reitzels Forlag, 2014 | 29 | 2014 |
Implementering af læringsplatforme-Brug, værdier og samarbejde M Misfeldt, AL Tamborg, A Qvortrup, CK Petersen, LØ Svensson, ... Læring og Medier (LOM) 10 (18), 2018 | 21 | 2018 |
Inklusion: den inklusionskompetente lærer, pædagog og elev A Qvortrup, L Qvortrup Hans Reitzels Forlag, 2015 | 20 | 2015 |
Nødundervisning under corona-krisen: et elev-og forældreperspektiv A Qvortrup, A Qvortrup, K Wistoft, J Christensen, R Lomholt Journal article 2020, 2021-2023, 2020 | 16 | 2020 |
Undervisningens vidensdomæner: erfaring, didaktik og uddannelsesvidenskab. A Qvortrup, T Keiding Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift 9 (17), 6-19, 2014 | 14 | 2014 |
The mistake to mistake learning theory for didactics A Qvortrup, TB Keiding On the definition of learning, 163-187, 2016 | 13 | 2016 |
Erfaringer og oplevelser med online undervisning på 9 videregående uddannelsesinstitutioner i foråret 2020 M Georgsen, A Qvortrup, PB Gundersen, RLV Jørnø Nationalt videncenter for læremidler-Læremiddel. dk, 2021 | 12 | 2021 |
Feedback as real-time constructions TB Keiding, A Qvortrup E-learning and Digital Media 11 (2), 191-203, 2014 | 12 | 2014 |
Teacher education in Canada and Denmark in an era of'neutrality' DR Hansen, A Phelan, A Qvortrup TCI (Transnational Curriculum Inquiry) 12 (1), 40-55, 2015 | 11 | 2015 |
Den paradoksale undervisningskommunikation: en Luhmann-inspireret analyse af den pædagogiske teoris forventninger til portfolien, herunder i særdeleshed dens … A Qvortrup Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, Syddansk Universitet, 2010 | 11 | 2010 |
Børns socio-emotionelle tilstand under genåbningen af dagtilbud og skoler efter COVID-19-nedlukningen A Qvortrup, A Nielsen, T Lundtofte, R Lomholt, V Christensen Data Rapport–Dansk, 2020 | 10 | 2020 |
Studiemiljø og frafald på videregående uddannelser: Betydningen af undervisning, faglig identifikation og social integration A Qvortrup, E Smith, E Lykkegaard, HF Rasmussen DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift 13 (25), 151-178, 2018 | 10 | 2018 |
Didaktiske teorier og didaktikkens nerve SSE Bengtsen, A Qvortrup Læringsteori og didaktik, 2013 | 10 | 2013 |
The question of normativity: Examining educational theories to advance deliberation on challenges of introducing societal problems into education E Krogh, A Qvortrup, ST Graf Bildung, Knowledge, and Global Challenges in Education, 171-202, 2022 | 8 | 2022 |