Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
45
39
h-index
2
2
i10-indeks
1
1
0
14
7
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
3
2
8
1
14
11
3
Følg
Nayyer Naseem
Northeastern State University
Verificeret mail på nsuok.edu -
Startside
Consumer Behavior
Marketing Strategy
International Marketing
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Global brand attitude, perceived value, consumer affinity, and purchase intentions: A multidimensional view of consumer behavior and global brands
N Naseem, S Verma, A Yaprak
International marketing in the fast changing world, 255-288
, 2015
38
2015
Do consumers follow their heart or mind when purchasing global brands? Empirical insights
N Naseem, A Yaprak
Journal of Global Marketing 36 (1), 42-66
, 2023
6
2023
Global brands and drivers of consumers' purchase behavior: A multi-Dimensional perspective
N Naseem
Wayne State University
, 2017
1
2017
Finding the Sweet Spots: Optimizing Compensation in Proactive Service Recovery: Optimal Compensation in Service Recovery.
N Naseem, S Dutta, A Yaprak
Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior …
, 2024
2024
In the Conflict Between the Heart and Mind: Involvement and Aspiration Matter: An Abstract
N Naseem, A Yaprak
Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces …
, 2018
2018
Innovation as a Dynamic Capability and Its Link to Performance in the Multinational Corporation: An Integrative Framework and Propositions for Research
N Naseem, S Verma, A Yaprak
Celebrating America’s Pastimes: Baseball, Hot Dogs, Apple Pie and Marketing …
, 2016
2016
Developing, Positioning, and Promoting Tahlequah as a Global Tourist Destination: Opportunities and Challenges
N Naseem
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–7
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp