Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
26
11
h-index
3
2
i10-indeks
1
0
0
6
3
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2
2
1
1
1
1
1
4
5
2
2
1
1
Følg
Serina Cinnamon
University of North Carolina at Pembroke
Verificeret mail på uncp.edu
social studies education
assessment
historical literacy
democratic citizenship
critical cartography
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
(Re) imagining teacher preparation for conjoint democratic inquiry in complex classroom ecologies
DL Seltzer-Kelly, S Cinnamon-Morrison, CA Cunningham, ST Gurland, ...
Complicity: An international journal of complexity and education 8 (1)
, 2011
12
2011
The pad-agogy of historical thinking: Using digital tablets in a social studies teaching methods course
GR Miller, S Cinnamon
Journal of the Research Center for Educational Technology 9 (1), 112-130
, 2013
7
2013
The Elephant in the Room: A Conundrum in Democratic Teaching and Learning.
SL Toth, SC Morrison
Scholar-Practitioner Quarterly 5 (4), 347-359
, 2011
4
2011
Map as Weapon: Geography, Maps, and Their Use in Media
SA Cinnamon
Through a Distorted Lens, 99-114
, 2017
3
2017
Imagining space: Developing a critical geo-literacy with maps as primary sources in history education
SA Cinnamon
Southern Illinois University at Carbondale
, 2015
2015
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–5
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp