Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
10
4
h-index
1
1
i10-indeks
0
0
0
4
2
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
1
2
1
3
1
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
Areti DAMALA
Musée des arts et métiers, Conservatoire national des arts et métiers (CNAM), Paris, France
Verificeret mail på lecnam.net
Følg
Roger McKinley
Research Associate,
Manchester Metropolitan University
Verificeret mail på mmu.ac.uk
AI
Mixed Reality
Emerging Technology
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
ARtSENSE and Manifest. AR: Revisiting museums in the public realm through emerging art practices
R McKinley, A Damala
Museums and the Web 2013, available on line
, 2013
9
2013
Talking with a Virtual Human: Transdisciplinary Design Considerations for Speech-based Interaction in the Audience with a Hero Project
M Courneya, D Jackson, R McKinley
Leonardo Electronic Almanac 23 (1)
, 2022
1
2022
Connecting Silos: Examples of Arts Organisation and HEI Collaborations at the Foundation for Art and Creative Technology
R McKinley, M Wright
Artistic Research in Performance through Collaboration, 229-249
, 2020
2020
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–3
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp