Få min egen profil
Citeret af
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Henvisninger | 2350 | 1649 |
h-index | 20 | 19 |
i10-indeks | 26 | 24 |
Offentlig adgang
Se alle1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
- Manfred SchwaigerInstitut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität MünchenVerificeret mail på lmu.de
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichVerificeret mail på lmu.de
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityVerificeret mail på villanova.edu
- Qinqin ZhengFudan UniversityVerificeret mail på fudan.edu.cn
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessVerificeret mail på aalto.fi
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHVerificeret mail på tuhh.de
- Michael KleinaltenkampProfessor (Emeritus) of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinVerificeret mail på fu-berlin.de
- Adamantios DiamantopoulosProfessorial Research Fellow, Chair of International Business, , University of ViennaVerificeret mail på univie.ac.at
- C.S. George LeeProfessor, School of Electrical and Computer Engineering, Purdue UniversityVerificeret mail på purdue.edu