Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
9
9
h-index
2
2
i10-indeks
0
0
0
6
3
2022
2023
2024
3
5
1
Medforfattere
Trina Myers
Deakin University
Verificeret mail på deakin.edu.au
Jason Holdsworth
Information Technology Academic, James Cook University
Verificeret mail på jcu.edu.au
Dianna Hardy
Senior Lecturer, Indigenous Education and Research Centre,James Cook University
Verificeret mail på jcu.edu.au
Følg
Kranthi Addanki
PhD student,
James Cook University
Verificeret mail på my.jcu.edu.au
Learning science
online education
Student engagement
Adult students
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Academagogy for enhancing adult online learner engagement in higher education
K Addanki, J Holdsworth, D Hardy, T Myers
Proceedings of the 2020 AIS SIGED International Conference on Information …
, 2020
5
2020
A Preliminary Study Using Academagogy to Uncover the Problems That Block Adult Online Learner Engagement
K Addanki, J Holdsworth, D Hardy, T Myers
Australasian Computing Education Conference, 95-104
, 2022
4
2022
Unveiling the potential of Digital Twin technology for Higher Education
K Addanki, L Corrin
Australasian Society for Computers in Learning in Tertiary Education, 12-21
, 2023
2023
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–3
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp