Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
8
8
h-index
2
2
i10-indeks
0
0
0
6
3
2023
2024
5
3
Offentlig adgang
Se alle
Se alle
0 artikler
1 artikel
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
Abraham G. Campbell
University College Dublin
Verificeret mail på ucd.ie
Xuanhui Xu
University College Dublin
Verificeret mail på ucd.ie
Muhammad Zahid Iqbal
Assistant Professor in Immersive Technologies at Teesside University, UK
Verificeret mail på glasgow.ac.uk
Følg
Areej Banjar
Lecturer,
Umm Alqura University
and PhD candidate, University College Dublin
Verificeret mail på uqu.edu.sa
Mixed Reality
Gamification
UX
Game Design and Development
Artikler
Citeret af
Offentlig adgang
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
A systematic review of the experimental studies on the effectiveness of mixed reality in higher education between 2017 and 2021
A Banjar, X Xu, MZ Iqbal, A Campbell
Computers & Education: X Reality 3, 100034
, 2023
4
2023
Work-in-Progress—Design of Mixed Reality Educational Applications Using Enhanced ARCS+ G Model for Motivation
A Banjar, AG Campbell
2022 8th international conference of the immersive learning research network …
, 2022
3
2022
Doctoral Colloquium—The Potential of Mixed-Reality Technology for Motivating Dentistry Students in Higher Education
A Banjar, AG Campbell
2022 8th International Conference of the Immersive Learning Research Network …
, 2022
1
2022
Implementation of Adapting Gamification Framework in a Mixed Reality Application
A Banjar, S Alturkistani, M Lone, T Costa, A Campbell, T Vagg
2023 IEEE Gaming, Entertainment, and Media Conference (GEM), 1-6
, 2023
2023
The Design and Development of Gamified Mixed Reality for Education with a Focus on the Implementation of Dental Morphology Application
A Banjar, T Costa, A Campbell
Proceedings of the Future Technologies Conference, 427-444
, 2023
2023
MR-Implantology: Exploring the Use for Mixed Reality in Dentistry Education
AR Banjar, AG Campbell
International Journal of Medical and Health Sciences 16 (9), 133-137
, 2022
2022
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–6
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp