Få min egen profil
Citeret af
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Henvisninger | 1204 | 431 |
h-index | 17 | 10 |
i10-indeks | 20 | 11 |
Offentlig adgang
Se alle1 artikel
0 artikler
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
- Martin SpannProfessor of Electronic Commerce & Digital Markets, LMU MunichVerificeret mail på lmu.de
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaVerificeret mail på ualberta.ca
- Chris AdamsCongressional Budget OfficeVerificeret mail på cbo.gov
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityVerificeret mail på cornell.edu
- John W PayneDuke UniversityVerificeret mail på duke.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityVerificeret mail på wustl.edu
- Rajesh BagchiVirginia TechVerificeret mail på vt.edu
- Peter LenkUniversity of MichiganVerificeret mail på umich.edu
- Klaus M. SchmidtProfessor of Economics, University of MunichVerificeret mail på lmu.de
- Sharon Horsky שרון הורסקיSenior Lecturer, Hebrew University, JerusalemVerificeret mail på mail.huji.ac.il
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaVerificeret mail på wharton.upenn.edu