Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Se alle
Alle
Siden 2019
Henvisninger
129
81
h-index
3
3
i10-indeks
3
3
0
22
11
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
6
7
14
11
9
8
17
21
16
15
4
Følg
Michelle Overman
Ukendt tilknytning
Verificeret mail på hsmarnix.nl
Artikler
Citeret af
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Textbook questions in context-based and traditional chemistry curricula analysed from a content perspective and a learning activities perspective
M Overman, JD Vermunt, PC Meijer, AMW Bulte, M Brekelmans
International Journal of Science Education 35 (17), 2954-2978
, 2013
59
2013
Students' perceptions of teaching in context-based and traditional chemistry classrooms: Comparing content, learning activities, and interpersonal perspectives
M Overman, JD Vermunt, PC Meijer, AMW Bulte, M Brekelmans
International Journal of Science Education 36 (11), 1871-1901
, 2014
55
2014
Teacher–student negotiations during context‐based chemistry reform: A case study
M Overman, JD Vermunt, PC Meijer, M Brekelmans
Journal of Research in Science Teaching 56 (6), 797-820
, 2019
15
2019
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–3
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp