Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
108
108
h-index
1
1
i10-indeks
1
1
0
60
30
2023
2024
49
59
Medforfattere
Yi-Shan Tsai
Monash University
Verificeret mail på monash.edu
Tongguang Li
Monash University
Verificeret mail på monash.edu
Wei Dai
PhD Candidate, Centre for Learning Analytics (CoLAM), Monash University
Verificeret mail på monash.edu
Guanliang Chen
Senior Lecturer, Monash University
Verificeret mail på monash.edu
Dragan Gasevic
Professor of Learning Analytics, Monash University
Verificeret mail på monash.edu
Jionghao Lin
Carnegie Mellon University | Centre for Learning Analytics at Monash (Research Affiliate)
Verificeret mail på andrew.cmu.edu
Philip Wing Keung Chan
Monash University
Verificeret mail på monash.edu
Roberto Martinez-Maldonado
Associate Professor, Monash University, Australia
Verificeret mail på monash.edu
Følg
Flora Jin
Andre navne
Hua Jin
PhD candidate, Centre for Learning Analytics (CoLAM),
Monash University
Verificeret mail på monash.edu
Learning Analytics
Feedback
Feedback Literacy
Self-regulated Learning
AI
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
Can large language models provide feedback to students? A case study on ChatGPT
W Dai, J Lin, H Jin, T Li, YS Tsai, D Gašević, G Chen
2023 IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT …
, 2023
107
2023
Towards Supporting Dialogic Feedback Processes Using Learning Analytics: the Educators’ Views on Effective Feedback
H Jin, R Martinez-Maldonado, T Li, PWK Chan, YS Tsai
ASCILITE Publications, e22054-e22054
, 2022
1
2022
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–2
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp