Få min egen profil
Citeret af
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Henvisninger | 2204 | 1037 |
h-index | 20 | 14 |
i10-indeks | 32 | 17 |
Offentlig adgang
Se alle0 artikler
1 artikel
tilgængelige
ikke tilgængelige
Baseret på krav i forbindelse med finansiering
Medforfattere
- Herbert WoratschekUniversität BayreuthVerificeret mail på uni-bayreuth.de
- Chris HorbelProfessor, Norwegian School of Sport SciencesVerificeret mail på nih.no
- Bastian PoppLehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Handelsmanagement, Universität des SaarlandesVerificeret mail på uni-saarland.de
- Julia FehrerThe University of Auckland Business SchoolVerificeret mail på auckland.ac.nz
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolVerificeret mail på auckland.ac.nz
- Christoph BuckUniversität BayreuthVerificeret mail på uni-bayreuth.de
- Kacha MathieuAssociate Professor, University of LorraineVerificeret mail på univ-lorraine.fr
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityVerificeret mail på schulich.yorku.ca
- Torsten EymannProfessor für Wirtschaftsinformatik, Universität BayreuthVerificeret mail på uni-bayreuth.de
- Alexander KritikosResearch Director, DIW BerlinVerificeret mail på diw.de
- Laurence AshworthProfessor, Smith School of Business, Queen's UniversityVerificeret mail på queensu.ca
Følg
Claas Christian Germelmann
Lehrstuhl für Marketing & Konsumentenverhalten, Universität Bayreuth
Verificeret mail på uni-bayreuth.de - Startside