Margit Saltofte
Margit Saltofte
Associate professor in Anthropology of Learning
Bekræftet mail på learning.aau.dk
Titel
Citeret af
Citeret af
År
Pædagogisk Antropologi: et overblik
M Saltofte
Hans Reitzels Forlag, 2016
72016
Challenging institutional conventions and forming a voice through creativity
M Saltofte
Thinking Skills and Creativity 10, 143-151, 2013
62013
Portfolio i praksis: læring, refleksion og kreativitet
M Saltofte, C Krill
Hans Reitzels Forlag, 2017
22017
Anerkendelse af kreativitet i skolen: men hvilken slags?
M Saltofte
Innovation og læring, 2012
22012
‘We want to make it cool to be a choir girl’: an anthropological investigation of creativity in forming a choir identity
M Saltofte
Ethnography and Education 13 (3), 308-321, 2018
12018
Mellemrumszoner i skolen: et kreativt udfoldelsesrum?
M Saltofte
Materialitet Og Læring, 147-168, 2018
12018
Tracking Porters: Learning the Craft of Techno-Anthropology
MH Bruun, J Krause-Jensen, M Saltofte
Studies in health technology and informatics, 67-79, 2015
12015
At finde frem til det uforudsigelige-Etnografiske fortællinger om elevers kreative processer i skolen
M Saltofte
Qualitative Studies 4 (1), 72-85, 2013
12013
Korlederen som kreativ kulturaktør
M Saltofte
Tidsskrift for Kreativitet, Spontanitet Og Læring-Chara 1 (4), 531-543, 2010
12010
Skolen som Potentielt Kreativ Kultur: projektopgaven som case
MS Nielsen
Kreativitetsfremmende Læringsmiljøer i Skolen, 123-150, 2009
12009
PBL Kompetencer, Relationer og Employability: Udvikling af feedbackstrukturer til understøttelse af ansvar for egen læring i praksisorienterede projektforløb
SB Bundgaard, EL Lolle, R Ivang, I Drejer, M Saltofte, LB Henriksen, ...
2019
Zones of In-Between as Creative Spaces in Pupils' Interactions at School
M Saltofte
Understanding Creativity, 113-137, 2019
2019
PBL Kompetencer, Relationer og Employability: Udvikling af feedbackstrukturer til understøttelse af ansvar for egen læring i praksisorienterede projektforløb
A Rasmussen, SB Bundgaard, EL Lolle, R Ivang, I Drejer, M Saltofte, ...
2019
Gentagelser: Digte om demens
M Saltofte
Udspring, 2018
2018
Vizualinės dokumentacijos ir refleksijos pagalba mokantis lauko tyrimų
M Saltofte
Acta Paedagogica Vilnensia 39, 157-168, 2017
2017
Supporting Fieldwork Learning by Visual Documentation and Reflection
M Saltofte
Acta Paedagogica Vilnensia, 157-168, 2017
2017
Social Technologies in Designed Innovation: an anthropological analysis of the problem of knowledge transfer
M Saltofte
What Is Techno-anthropology?, 431-454, 2013
2013
Når ingenting sker: drenges improvisationer i skolens mellemrum
M Saltofte
Jordens Folk 47 (4), 4-9, 2012
2012
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–18