Indlæser...
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Henvisninger pr. år
Dublerede henvisninger
Følgende artikler er flettet i Scholar. Deres
samlede henvisninger
tæller kun for den første artikel.
Flettede henvisninger
Antallet under "Citeret af" inkluderer henvisninger fra følgende artikler i Scholar. Dem, der er markeret med
*
, kan afvige fra artiklen i profilen.
Tilføj medforfattere
Medforfattere
Følg
Nye artikler af denne forfatter
Nye henvisninger til denne forfatter
Nye artikler relateret til denne forfatters videnskabelige undersøgelser
Mailadresse til opdateringer
Udfør
Min profil
Min samling
Metrics
Underretninger
Indstillinger
Log ind
Log ind
Få min egen profil
Citeret af
Alle
Siden 2019
Henvisninger
181
180
h-index
3
3
i10-indeks
3
3
0
60
30
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
9
39
57
60
12
Medforfattere
Anastasios Tefas
Professor, Department of Informatics, Aristotle University of Thessaloniki
Verificeret mail på csd.auth.gr
Nikolaos Passalis
Postdoctoral researcher, Aristotle University of Thessaloniki, Greece
Verificeret mail på auth.gr
Avraam Tsantekidis
PhD Candidate, Aristotle University of Thessaloniki
Verificeret mail på csd.auth.gr
Følg
Konstantinos Saitas Zarkias
Machile Learning,
KTH Royal Institute of Technology
Verificeret mail på kth.se -
Startside
meta learning
reinforcement learning
deep learning
ethics
Artikler
Citeret af
Medforfattere
Titel
Sortér
Sortér efter henvisninger
Sortér efter årstal
Sortér efter titel
Citeret af
Citeret af
År
learn2learn: A Library for Meta-Learning Research
SMR Arnold, P Mahajan, D Datta, I Bunner, KS Zarkias
arXiv preprint arXiv:2008.12284
, 2020
72
2020
Deep Reinforcement Learning for Financial Trading Using Price Trailing
KS Zarkias, N Passalis, A Tsantekidis, A Tefas
ICASSP 2019-2019 IEEE International Conference on Acoustics, Speech and …
, 2019
59
2019
Price trailing for financial trading using deep reinforcement learning
A Tsantekidis, N Passalis, AS Toufa, K Saitas-Zarkias, S Chairistanidis, ...
IEEE Transactions on Neural Networks and Learning Systems 32 (7), 2837-2846
, 2020
50
2020
Reproducibility Challenge: Meta-LearningRepresentations for Continual Learning
MG Stoycheva, SL Bronfman, KS Zarkias
2019
Systemet kan ikke foretage handlingen nu. Prøv igen senere.
Artikler 1–4
Vis flere
Privatliv
Vilkår
Hjælp
Om Scholar
Søg i Hjælp